.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داعش، ایران را تهدید کرد

 گروهک تروریستی داعش اعلام کرد: «رافضی»ها بدانند، که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در چند روز گذشته گروهک تروریستی - تکفیری داعش، در تهدیدات گسترده ی خود مدعی شده بود که قصد دارد عتبات عالیات در عراق را با خاک یکسان کند، از این رو بسیاری از محبین اهل بیت علیهم السلام از تمامی نقاط جهان به عراق آمده اند تا که از مراقد شریف دفاع و حمایت کنند.

قادسیه صدام

* قادسیه صدام تکرار خواهد شد

 

تهدید داعش

 گروهک «داعش» امروز در صفحات توئیتر خطاب به تمامی شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

در پایان، «داعش» از تمامی مسلمانان درخواست کرد که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد.

تکفیری ها بر اساس فتوای شیوخ وهابی، علاقه و عزیز داشتن فرزندان پیامبر (ع) و در دل داشتن محبت آنها و ابراز آن را شرک و بت پرستی می دانند. بسیاری از علمای اسلامی و حتی جامعه شناسان و روان شناسان تلاش کرده اند با توضیح و استدلال به تکفیری ها تفهیم کنند که بوسیدن پیراهن یوسف توسط یعقوب یا احترام گذاشتن پیامبر به سنگ سیاه کعبه به علت منسوب بودن به ابراهیم نبی شرک و بت پرستی نیست. اما تمام زحمات علما بی نتیجه بوده و وهابی هایی که نعلین چرمی و کهنه عبدالعزیز، بنیانگذار حکومت آل سعود را در محفظه ای تزئین شده نگهداری می کنند و آن را عزیز و متبرک می دانند، همچنان دوست داشتن و حب اهل بیت پیامبر و درخواست از آنها برای دعا و شفاعت نزد پروردگار را بت پرستی می خوانند.

تهدید تکفیری ها علیه ایران

اگرچه حمله به ایران و تخریب حرم فرزند پیامبر خیال خام و دور از دسترس وهابی ها و حرامیان است و آنها دو هفته قبل طعم دست درازی به مقدسات شیعه در سامرا را چشیده اند، اما وحشیگری آنها در نینوای عراق چندان بعید نیست و به احتمال زیاد بزودی تمام آثار باستانی و تاریخی تمدن بین النهرین را همانند مجسمه های بودا در بامیان افغانستان تخریب خواهند کرد.

بزرگان تکفیری ها در عربستان، طی سال های اخیر بیش از نود درصد بناهای تاریخی این کشور را به همین بهانه ها نابود کرده اند، اما دانشمندان و علاقمندان به تاریخ و فرهنگ، امیدوارند بناها و آثار تاریخی که همچنان زیر خاک هستند، از جمله آثار قوم عاد دور از دسترس وهابی ها بماند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 26 خرداد 1393
پس کجاست این سپاه قدس!!!؟
در این وضعیت اگر سپاه قدس عمل نکند اینها گستاخ تر میشوند.
پاسخ ها به این نظر
رضا 27 خرداد 1393
اگه سپاه قدس نبود که الان نه بشار تو سوریه بود و نه اثری از کربال و نجف و سامرا
شهرام اطاقسرایی 27 خرداد 1393
چه غلت ها تکفیرها مفتیهای سوسمار خوار بیدارشید مثل اینکه توخواب دارید خواب بد میبینید بقول مظفر شماره هنوز پاس انجیلی نزومیی دور بیتنی
نا شناس 27 خرداد 1393
هيچ غلطي نمي توانيد بكنيد حتي بزرگترهاي شما.
فیضی 27 خرداد 1393
... خوردید ! از پس حزب اله لبنان برنیامدین . بکمک بعثی ها و خائنین تو عراق ادنهم دربخش اهل سنت جنایت کردید فکرکردید خیلی مردید . چند وقت دیگه به پدران جنایتکارتان مثل یزید وشمر و صدام می پیوندید
نا شناس 27 خرداد 1393
خدالعنتتان کند.......
علی 27 خرداد 1393
بیایید ایران . غیور مردان ایران منتظر شما هستند تا از شما پذیرایی جانانه ای داشته باشند . بخدا قسم ایران نه عراق است نه سوریه . شما را از ریشه خشک می کنیم .
h-h-h 27 خرداد 1393
هرکجا که لبیکی برای امام حسین(ع) باشدتاجای پای جان دادن باافتخار آمادیم
نا شناس 27 خرداد 1393
با حمله به ایران مردم اسرائیل باید به فکر بازگشت به سرزمین هایی باشه که قبلا از اونجا اومده... داعش حکم تیر اول و اسرائیل حکم بمب آخر را داره و شروع نابودگرای ایرانی برای از بین بردن گستاخان... یا حق!!!
علی 27 خرداد 1393
پاس انجیلی ؟ در گذشته وقتی به تنه قطور و تنومند درختان برمی خوردند جهت نصف کردن و کوچک کردن تنه از پاس انجیلی بجای گوه استفاده و درختان را قاچ می زدند اسا این نجس سگ ها ره با پاس انجیلی و کوما از وسط نصف کامبی
آرین 27 خرداد 1393
داعش غلط میکنه ایران را تهدید کنه ، کافرهای کثیف و خون خوار ، بیاییدایران تا ریشه کن کنیم شما را
فدرال 27 خرداد 1393
ببینم جرئت نزدیک شدن به منطقه های مرزی ایران را دارید ؟؟؟؟؟
از فاصله 500 کیلومتری مرزهای ایران هم باشید در تیر رس موشک های ارتش ایران قرار دارین . همان طور که موشکی که ساختیم که قادر خواهد بود از خاک ایران به وسط خاک تلاویو پرتاب خواهد کرد.
متعصب هم استانی -حق گو 27 خرداد 1393
شعاربسیجیها در دوران دفاع مقدس و حال در پیروی از امام و مراد خویش و شهدا-وولایت...وای اگر خمینی حکم جهادم دهد.الان با این گروهگ پست و پلید زنا زاده وهابی که نیاز به این حرفا نیست...رقمی نیستند-در طول هشت سال دفاع مقدس باآن همه حمایت کشورهای دیگر و آن همه ....چه غلطی کردن که حالا یه گروهگ ...بخواد براما اراجیف بگه ...-ولی.ولی اگرولایت حکم بفرمایند- ادامه آن- ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد. فرمانده کل قوا از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن-جان را نثارت میکنیم...اینجا نه افغانستانه-نه سوریه-نه عراق -اینجا ایرانه.ایران .ایران که تمامی ملت یک صدا و متحد باهم در دفاع از کشور-امام-و رهبر و شهدا از تمامی قومیتها که مثل زنجیر بهم متصلند جواب جانانه خواهند داد....اسا بتونی بئین تا اتا انجیلی پاس بخرین ....وهزاران تمثیل مازرونی دیگه... اینجه کشور شیرانه-ایرانه.ایرانه.ایران
نا شناس 27 خرداد 1393
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست . . .
نادعليزاده - بهشهر 27 خرداد 1393
خدمت عزيزان هموطن برسانم . ايران كشوري نيست كه از اين بادها بلرزد و اين اسلام نماها بيگانه مثل اينكه با دم شير بازي ميكنند و مطمئن باشيد با كوچكترين اشاره مقام معظم رهبري آنها را به درك واصل مي كنيم
بی نام 27 خرداد 1393
سپاه با همکاری نیروهای اطلاعاتی عملیاتی،در خاک عراق جلوی پیشروی را بگیرد. ارتش نیز مانورهای مربوطه را در مرزهای مورد تهدید انجام دهد.
حر 27 خرداد 1393
عاشقان ابی عبداله حد ومرز ندارند چه شیعه باشند چه غیر شیعه چه رافضی و.......هر کجافرزندان نا مشروح یزید ابن معاویه ابن ابوسفیان ال سعود تکفیرهای لعنت اله را بگیرند به درک واصل خواهند کرد .
محمدی فولادی 27 خرداد 1393
هنوز بسیجهای امام بزرکوار نمردند که شما بز بجه ها بیاید مهشد مقدس را تخریب کنید شما ها در عملیا تهای معتهد رزمندکان اسلام ضربات سنکینی را خوردید امام بزرکوار به شما رحم می کرد به رزمندکان دستور می دادند که زیاد با شما کار نداشته باشند والله تا به الان نامی از شما نبود خودتان می دانید به موقع اش ایران وبسیجی های مقام عظا مای ولایت دست وبال شما را ریز خواهند کرد وبرای همیشه شما واربانتان را نابود خواهند کرد یاد کردید عملیا تها را جناز ه حزب بعت کتیف متل مورجه ریخته بود شما وعواپمل های کتیف منافقین عملیات مرصاد یادتان نرود ماهستیم در کنار وکوشه این کشور بهخ موقع متل شیر جلوی شما خواهیم ایستاد شما را برای همیشه نابود خواهیم کرد تا نامی از شما اشغالها نباشد داعش گتیف
حسین 27 خرداد 1393
تکرار قادسیه . تاریخ تکرار می شود ایرا ن و تحول فرهنگی دیگر
نا شناس 27 خرداد 1393
فقط جرات دارید پا را از مرز عبور دهید پا هایتان را ریز ریز می کنیم
محمد 27 خرداد 1393
به ولاي علي (ع) ، ايراني جماعت ، اجازه نميده نفس كثيف اين تكفيري هاي بي مغز و حيوون صفت ، هواي پاك اين مرز و بوم رو نجس كنه. اونا نجس و پست ترين پست ترينا هستند درست مثل ابا و اجدادشون كه يزيد و يزيديها بودند.
ما زودتر از اينا بايد زمين رو از وجود اينها پاك مي كرديم ...
دخترخانوم 27 خرداد 1393
همین الان داعش ها وارد ایران شدند و چند نفری هم کشتند بعد شماها چی میگید اون بالا؟
علی 27 خرداد 1393
شتر در خواب بیند پنبه دانه ، گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
نا شناس 27 خرداد 1393
عربهایی بی منطق ما در کشور مان انتقاد داریم و با بعضی افراطیون بحث داریم -اما این دلیل نمیشود که شما سوء استفاده کنید و به خود جرات دهید اسم اقا امام رضا (ع) را بزبان بیاورید - بدانید اینجا ایران است شما که عددی نستید گردن گلف تر از شما را در صورت تجاوز به خاکمان در نطفه خفه خواهیم کرد
نا شناس 27 خرداد 1393
خداکنه این غلط وبکنن تاسردار سلیمانی وهمرزمانش آن ها رو باخاک مساوی کنن وتمام شیعیان ازشر این خونخوارها راحت بشن.یکی شون زنده نمیمونه
درودبرسردار قاسم سلیمانی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.